Rodzinne wycieczkowanie - ZAMOŚĆ

Podróże kształcą - zarówno te duże jak i te małe. Korzystając z wolnej niedzieli i ładnej pogody całą rodzinką wybraliśmy się do Zamościa, a dokładniej do zoo. Bardzo fajne przeżycie. Do tej pory miałam okazję być w ogrodzie zoologicznym tylko raz, podczas wycieczki w Krakowie.
Mamy to szczęście, że Fabianek lubi jeździć także możemy sobie pozwolić nawet na dłuższe trasy.
Oczywiście nie zapominamy o foteliku (Klub Pancernika ;))! My nasz kupiliśmy na allegro i jest firmy Fisher Price.
Po dotarciu na miejsce ustawiliśmy się w kolejce, która w południe ciągnęła się niemiłosiernie, po ok. 20 minutach dotarliśmy do kasy. Dzieci do lat 3 wstęp za darmo, dorośli 12zł, a studenci chyba 8zł.
I jesteśmy w środku. Czułam się po części jak w Afryce na Safari. Lwy, tygrysy - miło było zobaczyć to wszystko na własne oczy.

Największe wrażenie na moim synku zrobił konik w paski :)


Puma jest jeszcze malutka:











Tygrys "olał" gości i poszedł spać.









Kapelusz sprawił, że sama poczułam się jak w dzikiej Afryce






Król Julian z Madagaskaru spał (ale grunt, że wśród braci)





Nie wiem dlaczego, ale moja rodzina jednogłośnie stwierdziła podobieństwo między mną, a nim :) Czyżby wujek?




Bardzo miło spędziliśmy ten dzień i mimo, że nogi wieczorem odmawiały mi posłuszeństwa to wspomnienia są bezcenne.
Polecam aktywne spędzanie czasu, to rozwija i daje (mimo wszystko) kopa do działania.

pozdrawiam,
Ana

Komentarze

  1. fajna taka rodzinna wycieczka :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za miły komentarz ;)
    Bardzo fajnie, że prowadzisz bloga, na którym jest dużo inspiracji i pozytywnej energii.
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy8/29/2012

    Twój strój rzeczywiście pasuje do safari innych krokodyli ;) Cieszę się, że w zoo jest już co oglądać. Ja trafiłam do Zamościa jakieś dwa lata temu, kiedy tygrysy i inne ciekawe zwierzaki miały remont, a do oglądania pozostały... kozy i ptaki. Czyli trzeba się znowu wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy9/09/2012

    http://martinablachnia.net76.net/

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy9/20/2012

    Kurcze, fajnie zrobić taki wypad ze swoim malcem do zoo aby poczuł się jak w dżungli :))
    Ja dopiero za przynajmniej 2 lata dopiero będę mogła robić takie wycieczki bo dopiero od 3 tygodni jestem w ciąży.

    Mam jeszcze takie pytanie. Kiepsko się czuję przez co mam manię odwiedzania lekarzy a wyczytałam na takiej
    stronie że wystarczy raz w miesiącu się badać. http://www.ciaza.medserwis.pl/index.php?t=14&id_t=5120

    Jak często się badałaś podczas ciąży?? Boję się aby coś się nie stało złego w ciagu tego miesiąca :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam, że dopiero dziś odpisuję, ale nie było mnie. Z resztą muszę nadrobić zaległości w blogowaniu. Co do odwiedzin u lekarza ja chodziłam co 3 tygodnie - takie miałam zalecenia, ale wiem, że moje kuzynki nie odwidzały go częściej niż raz na 4 tygodnie do 6-7 miesiąca ciąży także nie masz się czym martwić, a w razie wątpliwości możesz w każdej chwili pojechać i się przebadać

      Usuń

Prześlij komentarz

Pisząc komentarz pamiętaj, aby nie używać wulgaryzmów. Szanujmy się nawzajem.

Popularne posty

Łączna liczba wyświetleń