Zakochani w Cafissimo

Dobry wieczór,




jest dobrze! Drugi dzień z rzędu i nowy wpis.
Dzisiaj chcę wam przedstawić mojego pomocnika kuchennego - przyjaciela, baristę. To z nim zaczynam każdy dzień.
A o czym mowa?
Ekspres od Tchibo.
W sierpniu zakwalifikowałam się do kampanii na stronie rekomenduj.to i zostałam AMBASADOREM Cafissimo.
W ramach kampanii dostałam ekspres MINI w kolorze różowym oraz zestaw 60 kaw, 4 opakowania kawy filtrowanej i 2 espresso. Aby przetestować go pod każdym względem dokupiłam jeszcze Caffee Crema.

Jeśli chodzi o sam ekspres można do kupić w bardzo bogatej gamie kolorystycznej. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Czerń, biel, pastele czy kolory bardziej intensywne - do koloru, do wyboru.
Ekspres jak sama nazwa wskazuje jest niewielkich rozmiarów. Z tyłu jest zbiornik na wodę, natomiast z przodu są cztery przyciski wł/wył oraz 3 przyciski z filiżankami w kolorze kapsułek na espresso, caffee crema i kawę filtrowaną.



Po włożeniu odpowiedniej kapsułki następuje pobór wody i otrzymujemy pyszny napój.
Jedną wadą jest hałas jaki wydaje ekspres podczas parzenia, niestety do cichych nie należy, ale nie jest to hałas, którego wytrzymać się nie da.




Kolejny plus to regulacja ilości kawy - poprzez trzymanie przycisku filiżanki regulujemy ilość kawy,  czy wolimy mniej czy więcej zależy od nas. Po puszczeniu przycisku, ekspres zapamiętuje nasze ustawienie.

Wybór kapsułek jest duży! A najważniejsze, że dostępne są w sklepach typu kaufland, media markt czy saturn.
A gdyby skończyły nam się w nie handlową niedzielę to też jest na to sposób. Kapsułki są wielokrotnego użytku. Wystarczy opróżnić kapsułkę, nasypać swojej świeżo zmielonej kawy i możemy delektować się napojem.







Spodobał się? To świetnie! Teraz taki ekspres może być Twój. Wystarczy wejść na stronę www.zakochaniwcafissimo.pl i zapoznać się z regulaminem, a póżniej dodać na swój instagram zdjęcie z ekspresem lub kapsułkami i napisać jakie jest Twoje cafissimo w 10 słowach. Wszystko to opisać hasztagiem #mojecafissimo.
Ja już zgłoszenie wysłałam, bo ekspres jest dla bliskiej osoby, a moja mama Teresa ma w październiku urodziny. Coś czuję, że taki ekspres byłby idealnym prezentem!























Pozdrawiam,
Ania

Komentarze

Popularne posty

Łączna liczba wyświetleń