PRZEPIS NA SAŁATKĘ GRECKĄ Z SUSZONYMI POMIDORAMI I SZYNKĄ SZWARCWALDZKĄ


Mam dla Was hit lata mimo, że lato dopiero się zaczęło i jakie jest każdy widzi.
Idealna na letnią przekąskę, na grilla czy wspólne wieczory ze znajomymi.
Kolejna z wariacji na temat sałatki greckiej tak bardzo lubianej.
Jest bardzo prosta w przygotowaniu, ale ten smaaak... NIEBO W GĘBIE




Składniki:

mix sałat z rukolą lub sałata lodowa i rukola
pomidorki koktajlowe
 ok 8 szt. suszonych pomidorów
ser feta
cebula czerwona
szynka szwarcwaldzka
oliwki (ja użyłam czarnych)
prażone pestki słonecznika

Sos:
3 łyżki oleju z awokado (może być oliwa z oliwek)
3 łyżki wody
suszony czosnek
szczypta słodkiej papryki
oregano
bazylia
ja zamiast oregano i bazylii użyłam zioła ogrodowe z trybulą




Wszystkie składniki kroimy i wkładamy do miski.
Przygotowujemy sos i polewamy nim sałatę na pół godziny przed podaniem.
Smacznego.

A i jeszcze coś dla ucha... Męskie Granie





Komentarze

Popularne posty

Łączna liczba wyświetleń