GlossyBox lipiec 2013

Witam,

   właśnie dotarło do mnie i nie różowe, a niebieskie, dla odmiany pudełeczko. Wypełnione po brzegi kosmetykami, które już po samym otwarciu mnie zachwyciły.


W lipcowym magicznym pudełku znajdziemy:
* odżywkę nawilżającą AQUA Plus. Produkt to typowa próbka. Pełny produkt kosztuje 31,50 za 200ml
* żel do stóp BEAUTYBIRD. Pełny produkt. Już jestem zadowolona, bo potrzebowałam tej rzeczy w mojej kosmetyczce.
* żel-krem ANEW Aqua Youth, Pełny produkt! Żel-krem dla kobiet po 20 roku życia. Uwielbiam kremy nawilżające.
* lakier do paznokci w kolorze Brook Street NAILS LNC. Taki sam kolor kupiłam tydzień temu. Zobaczymy jak będzie z jego trwałością.
* Tołpa krem-żel odprężający pod oczy. Jedna z moich ulubionych firm aptecznych. Zawsze maseczki kupuję z tej firmy, dlatego wiem, że i krem pod oczy mnie nie zawiedzie. Chociaż aktualnie mam krem pod oczy z Clinique to zaraz po skończeniu zacznę przygodę z Tołpą. Pełny produkt o wartości 31,99.

W pudełeczku był też miły prezent od GlossyBox: chłodząca maska na oczy.

Jak oceniam lipcowe GlossyBox? Nigdy mi się nie zdażyło, aby aż tak podobał mi się GlossyBox. To pudełeczko jest stworzone dla mnie.
3 pełne produkty na łączną sumę 118zł i dwie próbki z czego jedna to lakier, a ja lubię małe opakowania lakierów i do tego maska! Jestem zachwycona!






Pozdrawiam,
Ana


Komentarze

Popularne posty

Łączna liczba wyświetleń