Street style dla mam - inspiracje.

My matki polki często w tym całym domowym zamieszaniu zapominamy o sobie. Znam to z autopsji, gdy po urodzeniu Fabianka nie liczyło się nic poza sprzątaniem, gotowaniem i praniem oraz przewijaniem synka. Na szczęście nie należę do osób, które długo potrafią nic ze sobą nie robić. Wzięłam się w garść i jak tylko Fabi   podrósł poszukałam pracy i zaczęłam lepiej organizować czas tak, aby znalazła się w nim chwila dla samej mnie. Mam czas dla siebie, gdy np.: mały śpi, tak jak dziś. Co wtedy robię? Piszę post :), czytam książki lub przeglądam sieć w poszukiwaniu inspiracji.
I dziś będzie o inspirującej modzie ulicznej, ale dla nas matek, które poza ładnym wyglądem muszą mieć wygodę i swobodę ruchu.














A tak wygląda stylowa mamuśka:


Co by o niej nie mówić, to praktycznie zawsze wygląda dobrze. :)
A na koniec wrzucam Wam moją propozycję:





A Wy drogie czytelniczki szukacie inspiracji w sieci?

pozdrawiam,

PS. Zdj. pochodzą ze stron posh24, beautyfashionshopping, fejl.




Komentarze

Popularne posty

Łączna liczba wyświetleń