Niebanalny pomysł na pokój dla chłopca.

Dziś Was zarzucę inspiracjami, ale na tygodniu nie zawsze mam czas, aby to robić, dlatego dziś nadrabiam zaległości.
Było kiedyś o pokoju dla dziecka czyli początki. Jak ustawić łóżeczko, jak pomalować ściany dowiedziecie się z tego postu. Natomiast dziś ciąg dalszy, ale już nie taki zwykły.
Dziś skupiłam się na aranżacji pokoju chłopca w niebanalny sposób. Tak, aby jego wyobraźnia była rozbudzona każdego dnia.
Taki sposób urządzenia pokoju jest niewątpliwie kosztowny, ale pomyślcie jak Wasze dziecko będzie szczęśliwe w takim miejscu.
Te zdjęcia, które zobaczycie poniżej pobudzają i moją wyobraźnię, ale warto pamiętać o kilku rzeczach:
motywem powinno być hobby dziecka, nie uszczęśliwiajmy go na siłę, skoro nasze dziecko lubi przyrodę, nie malujmy ścian w barwach Realu Madryt mając nadzieję, że nasz potomek zostanie kiedyś piłkarzem. Ornitolog to też jest dobre zajęcie :)
Po drugie pomyślmy o bezpieczeństwie. Przewidujmy na jaki pomysł może wpaść nasz synek widząc np. rozwieszoną sieć rybacką.
Kolejny i ostatni temat do przemyślenia to funkcjonalność i czas do kiedy nasze dziecko będzie się tym interesowało. Wybierając motyw razem z dzieckiem musimy zważać na to, że naszemu synkowi szybko może się znudzić bycie strażakiem Samem lub po prostu szybko dorośnie. Dlatego aranżując pokój zróbmy to z głową, bo nie sztuką jest wydać kupę kasy, no chyba, że akurat wylewa nam się z portfela.

Na początek kącik dla malucha, czyli kilka inspiracji dla początkujących rodziców:





A teraz prawdziwa dawka inspiracji, moja wyobraźnia została zaspokojona:











W drugiej części inspiracje dla dziewczynek.
A co Wy sądzicie o tego typu sposobach urządzania pokoju dla pociech?

Pozdrawiam,
A.

Zdj.: pochodzą z murator, mammldesign, trendszine.



Komentarze

  1. Boskie!!!!! Najlepszy ten z lina do hustania lub ten z mapa na scianie:) Musze pomyslec bo synek ma białe sciany:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaczęłam od naklejek, ostatnio różne kolorowe były w biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurde, jestem zachwycona tymi zdjęciami! Dawaj więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są prawda? Muszę wrócić do tworzenia postów, bo trochę to zaniedbałam...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pisząc komentarz pamiętaj, aby nie używać wulgaryzmów. Szanujmy się nawzajem.

Popularne posty

Łączna liczba wyświetleń