Idealny biały salon

Żaden inny kolor nie stanowi tak idealnej bazy do wystroju wnętrza jak biały. Można by się zastanawiać czy ta barwa jest dobrym rozwiązaniem i czy można ją traktować całościowo?! Owszem. Biały to kolor ponadczasowy, który do wnętrza wprowadza dużo światła jednocześnie je powiększając optycznie. Salon wypełniony tą barwą wydaje się był schludnym i zadbanym. Wnętrze można aranżować na wiele sposobów, zarówno klasycznie jak i nowocześnie, w stylu francuskim, angielskim, skandynawskim, retro czy glamour.

Oto kilka propozycji:










Biały kolor nigdy się nie znudzi ponieważ można go aranżować co sezon na nowo - zmieniając tylko dodatki.






w stylu angielskim:


w stylu francuskim:



w stylu skandynawskim:


Uwielbiam ten styl, jasny, prosty i wygodny. Ma w sobie wszystko to co cenię. Bez zbędnego kombinowania, a jednak nie jest nudno.

w stylu retro:


w stylu glamour:


Osobiście uwielbiam białe akcenty w mieszkaniu. Kolor ten dodaje szyku, blichtru całemu wystrojowi. A Wy co o tym sądzicie? Uważacie, że biały kolor to dobry pomysł?

pozdrawiam,
A.

PS. Zdj. pochodzą ze stron murator, mjakmieszkanie, anacoperfild

Komentarze

  1. O tak, białe jest piękne. Jestem fanką białego koloru, choć tak naprawdę to doceniłam go niedawno. Gdybym teraz urządzała dom z całą pewnością bieli byłoby w nim dużo więcej :)
    No cóż, od czego są remonty ;) może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ukochana biel :) większość mebli w domu mam białych i nie zamienilabym tego na nic innego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście biały salon jest piękny, ale chyba nie przy małych dzieciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kocham biel, a co do małych dzieci - hmm dobrze, że są farby zmywalne. Sama mam beż i też zmywalny, jakby nie to - to byłaby masakra.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nigdy nie przepadałam za bielą.. każdy z pokoi urządziłam w kolorze. Ostatnio jednak coraz bardziej przekonuje mnie fakt, iż w ten sposób można uzyskać naprawdę ciekawe i pełne wyrazu wnętrze. Na początek przy następnym remoncie postawię na biel w kuchni:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pisząc komentarz pamiętaj, aby nie używać wulgaryzmów. Szanujmy się nawzajem.

Popularne posty

Łączna liczba wyświetleń