Jesienne spacery.

Jesień - szczególnie ta Nasza, złota jesień jest piękna, a niewątpliwie mamy jesień. Pogoda to tej pory była dla nas bardzo łaskawa. Słońce, 25 stopni, rześki podmuch wiatru, spadające złoto - czerwone liście z drzew, walające się kasztany czy żołędzie.
Z nadejściem jesieni zaczynamy snuć plany na przyszłość, bo wieczory są dłuższe i bardziej melancholijne. Częściej zasiadamy z kubkiem herbaty (ja osobiście dodaję kilka kropel soku z malin) w wygodnym fotelu i pogrążamy się w marzeniach (o ile nasze pociechy nam na to pozwolą). Dłuższe wieczory dają nam większe możliwości na nadrobienie zaległości w czytaniu. Powracamy do odłożonych na półkę kryminałów czy romansów.
Ciepłe dni natomiast wykorzystujemy na spacery. Tak było i u mnie.
W minioną niedzielę razem z mężem i synkiem wybraliśmy się do lasu. Pogoda dopisała, ale mimo, że na dworze 25 stopni to i tak trzeba było się cieplej ubrać, bo warto pamiętać, że 25 stopni w lecie, a w jesieni to nie to samo.
Ja nie należę do matek lubiących przegrzewać swoje dziecko, ale hołduję zasadzie: ostrożności nigdy za wiele.
I w tym miejscu chciałam Wam gorąco polecić portal Pogromcy Mitów medycznych, na którym grupa ekspertów obala mity jakie wciąż istnieją w naszej świadomości. Dla mnie najistotniejszy jest dział: Ciąża i zdrowie dziecka, w którym znalazłam wiele istotnych informacjo odnośnie żywienia dzieci oraz obalenie wielu mitów związanych z ciążą.
Idzie czas kiedy choroby bardziej niż zwykle będą nas się imać, więc warto wiedzieć jak się ich ustrzec!

Poniżej kilka zdjęć z niedzielnego spaceru.




Jak ja kocham kolorowe liście lecące z drzew!


pozdrawiam,
Ana

Komentarze

Popularne posty

Łączna liczba wyświetleń