Urządzamy pokój dla dziecka.

Jeśli jesteście w trakcie lub zamierzacie zrobić pokoik dla Waszego maleństwa mam dla Was kilka zdjęć z inspiracjami. Myślę, że większość z Was znajdzie tu coś dla siebie.











Oczywiście osobny pokoik dla Waszego maleństwa wymaga dużych nakładów pieniężnych (o ile zamierzacie wszystko kupować). Natomiast, jeśli chcielibyście trochę zaoszczędzić warto wybrać się na giełdę, poszperać po serwisach typu allegro czy gumtree, gdzie znajdziecie sporo używanych rzeczy, które za sprawą młotka czy pędzla odnowicie i stworzycie coś unikatowego.
Jeśli planujecie więcej niż jedno dziecko warto wybierać barwy uniwersalne takie, które pasują i chłopcom 
i dziewczynkom. Różowy kocyk czy dywanik wygląda słodko, ale czy dla chłopca będzie to równie urocze? Pewnie tak o ile postanowiliście łamać stereotypy, że róż jest tylko dla dziewczynek, a niebieski na chłopców. W przeciwnym wypadku wybierajcie beż, brązy lub rzeczy wielokolorowe.

Dla tych, którzy nie mogą sobie pozwolić na osobny pokój dla dziecka proponuję w sypialni wygenerować jeden wolny kąt, gdzie spokojnie ustawicie łóżeczko, komodę i jakąś półkę. Czasem może być tak, że takie rozwiązanie okażę się dla wszystkich korzystniejsze ( nie trzeba iść do innego pokoju, gdy dziecko obudzi się w nocy.) 
Ustawiając łóżeczko pamiętajmy jednak, aby nie stało na wprost, ani pod oknem. Nie powinno też być ustawiane przy kaloryferze, najlepiej przy ścianie wewnętrznej domu. (to jest jednak warunek opcjonalny, ja się do niego nie zastosowałam).  


pozdrawiam,



Komentarze

  1. Anonimowy7/27/2012

    Bardzo kolorowo, u mnie już jest za późno na takie pokoje.. młodzież widzi świat w innych barwach,

    T.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Matylda ma pokój lawendowy, dziewczęcy ale nie w 100% pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy7/17/2013

    Ja już niestety zamówiłam meble białe Bianco Fiori z Meblika, ale teraz bym wzieła meble ze zdjecia nr 7, wiem, że to są meble firmy Paidi. Droższe, ale myślę, że ładniejsze i bardziej klasyczne. Bardzo mi się też podobają mebelki i dodatki z firmy Caramella z Warszawy, ale w łóżeczku nie ma wyjmowanych szczebelków tylko zdejmuje się cały bok i jako niedoświadczony rodzic, nie wiem czy taka opcja zdaje egzamin w użytkowaniu łóżeczka.
    Zarówno meble Paidi jak i Caramella nie widziałam na żywo tylko na internecie, dlatego więc wybrałam firmę Meblik. Zastanwiałam się też nad mebelkami z firmy Bellamy kolekcja Marylou, no ale Meblik wypadł jakościowo lepiej jak dla mnie.
    W podobnym stylu widział też na necie mebelki z firmy Bocian, ale niestety na żywo też ich nie widziałam, więc się nie odważyłam ich kupić.
    Oby mój wybór mebli z Meblika mnie nie zawiódł. Czekam na dostawę:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pisząc komentarz pamiętaj, aby nie używać wulgaryzmów. Szanujmy się nawzajem.

Popularne posty

Łączna liczba wyświetleń