18.07, bo każda data jest dobra na początek





Witam Was,


 od jakiegoś czasu nosiłam się z zamiarem założenia bloga, bloga o życiu zwykłej kobiety, kobiety, która nie dawno stała się matką i żoną.
Każda z nas ma lepsze i gorsze dni, czasem chcemy o tym pogadać, ale wokół każdy ma inne zajęcie, dlatego też postanowiłam założyć bloga, na którym opowiem Wam o zwykłym życiu. Blog jakich wiele pomyślicie! Tak zgadzam się, ale każdy jest wyjątkowy, bo przedstawia życie innej osoby, jej sposób postrzegania świata.
Pokażę co mnie inspiruje, do czego dążę, co mnie cieszy, a co smuci. Warto celebrować każdy dzień, nie trzymać w sobie jadu, wyzbywać się złych nawyków, bo kto wie ile dni nam zostało. Żyjmy zgodnie z zasadą jakby ten dzień był tym ostatnim.
Nauczona doświadczeniem chcę się z Wami dzielić moimi spostrzeżeniami i jednocześnie sama będę Was prosić o rady jeśli chodzi o budowę domu czy praktyczne rozwiązania aranżacji wnętrz. Do tego coś o alergikach (niestety mój Fabi do nich należy), coś o urodzie i o modzie.
Mam nadzieję, że znajdzie się grono czytelniczek, które znajdą tu coś dla siebie.
   

   Zapraszam do lektury
Pozdrawiam,
Ana



Komentarze

Popularne posty

Łączna liczba wyświetleń