SAAL DIGITAL POLSKA - ZACHOWAJ WSPOMNIENIA NA DŁUŻEJ

Cześć moi mili,

na początku sierpnia brałam udział w teście produktów firmy Saal Digital Polska. Znajdziecie ich na Facebooku czy Instagramie. Firma ta należy do wiodących producentów fotoproduktów takich jak fotoksiążki, zeszyty czy plakaty. 
W dzisiejszych zwariowanych czasach, gdzie wszystko przetwarzane jest cyfrowo warto utrwalić nasze zdjęcia czy to w fotoksiążce czy fotozeszycie. Przechowywanie wszystkiego na dysku twardym jest wygodne, ale już pokazywanie znajomym mniej.
Doceniam zdjęcia, które mogę dotknąć.
Dla mnie to niesamowita pamiątka.
Z resztą zobaczcie sami.









Zdecydowałam się na fotoksiążkę z wakacji.
Najważniejsze ujęcia w jednym miejscu.
Moja mama była zachwycona takim rozwiązaniem, ponieważ lubi zdjęcia wziąć do ręki i na spokojnie pooglądać.
Realizacja mojego projektu nie zajęła nawet tygodnia jest to szczególnie ważne, gdy zależy nam na czasie.




Książka jest w twardej oprawie, na stronie producenta możecie wybrać format, ilość stron, a po ściągnięciu odpowiedniego programu (który swoją drogą jest bardzo intuicyjny) możemy odpowiednio spersonalizować nasze dzieło.
Aby zapoznać się z pełną ofertą firmy zachęcam do odwiedzenia strony Saal Digital Polska oraz ich profilu na Facebooku gdzie czekają na Was kody rabatowe.


Anna

Komentarze

Popularne posty

Łączna liczba wyświetleń